Functie
-
Krijg jij
energie
bij het verder helpen van klanten?
-
Heb je
relevante ervaring
als customer service medewerker?
-
Zit
probleemoplossend denken
in jouw natuur?
Dan ben jij misschien wel de Customer Service Representative die Coca-Cola zoekt!
Jouw takenpakket bij
Coca-Cola
als
Customer Service Representative
:
-
Je verwerkt inkomende orders van klanten van A tot Z.
-
Je helpt klanten verder met vragen en/of je geeft informatie aan de klanten.
-
Je lost ad-hoc problemen op.
-
Je verwerkt klachten.
-
Je staat in zeer nauw contact met je naaste collega's, maar ook met collega's van andere afdelingen (logistiek, finance, sales, ...).
-
Je rapporteert aan de Manager Customer Service.
Jouw profiel
Als
Customer Service Representative bij Coca-Cola
voldoe je aan volgende vereisten:
-
Je hebt eerdere ervaring op een
customer service
afdeling.
-
Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
-
Wij zoeken iemand die bruist van de
energie
, iemand die zeer gedreven is. Je beschikt over een gezonde dosis motivatie.
-
Je gaat geen enkele uitdaging uit de weg, je streeft ernaar om het steeds beter te doen. Het behalen van targets zijn voor jou geen enkel probleem.
-
Je blijft rustig en professioneel tijdens chaotische momenten, je bent met andere woorden zeer stressbestendig.
-
Je bent dynamisch, je kan meebewegen met veranderingen.
-
De klant staat centraal, je bent zeer klant- en servicegericht.
-
Je kan op een vlotte, aangename en professionele manier communiceren. Zowel met klanten als met collega's.
-
Je durft initiatief nemen en pro-actief te denken. Je bent een oplossingsgerichte denker, je gaat zelf op zoek naar oplossingen.
-
Het gebruik van verschillende IT-systemen schrikt je niet af.
-
Je kan zelfstandig werken, maar daarnaast ben je een echte teamplayer.
-
Domein: Internetverkoop
-
Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
-
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
-
Klanten: Particulieren
-
Domein: Postorderverkoop
-
Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
-
Klanten: Bedrijven
-
Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
-
Klanten: Key accounts
-
Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opstellen
Verbeteringen voorstellen
-
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
-
Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
-
Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
-
Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren
-
De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
-
De activiteiten van een team coördineren
-
Key accounts opvolgen
Aanbod
Bedrijfsinfo
Coca-Cola Europacific Partners is de derde grootste bottelaar van de Coca-Cola Company ter wereld. Coca-Cola Europacific Partners produceert, verkoopt en verdeelt onder meer de volgende producten: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Aquarius, Nalu, Minute Maid, Chaudfontaine. Coca-Cola Europacific Partners is vertegenwoordigd op 9 locaties binnen België en Luxemburg en stelt ongeveer 2600 personen te werk. We zijn nu op zoek naar mensen in Antwerpen (Wilrijk).
Coca-Cola is voorstander van gelijke kansen en moedigt kandidaten van alle achtergronden aan om te solliciteren, ongeacht etnische afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, religie of arbeidshandicap.
Als
Customer Service Representative bij Coca-Cola
geniet je van volgende voordelen:
-
Na een geslaagde interimperiode van 45 dagen, krijg je een contract bij Coca-Cola.
-
Een voltijds contract (38u/week) van maandag tem vrijdag met uren tussen 8u00 en 17u00, op vrijdag werk je maximum tot 16u30.
-
Intensieve opleiding 'on the job', coaching en begeleidingsmomenten
-
Een zeer mooie verloning
-
Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
-
Ecocheques
-
Sport- en cultuurcheques
-
12 dagen ADV bovenop het wettelijk verlof.
-
Kwartaal- en jaarbonus
En uiteraard gratis
Coca-Cola dranken
te verkrijgen tijdens de werkuren.
Solliciteren
Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60